La recerca en ciència i tecnologia d'aliments situa la UdL al capdavant de les universitats catalanes en aquest àmbit

Descarregar Pdf

La Universitat de Lleida (UdL) es manté, per tercer any consecutiu, com una de les 800 millors del món en l'Academic Ranking of World Universities 2021 (ARWU), més conegut com a rànquing de Xangai.

La referència de la UdL a l'ARWU 2021, també recull les classificacions obtingudes en el Global Ranking of Academic Subjects (GRAS) 2021, elaborat també per la Shanghai Ranking Consultancy. La Universitat de Lleida està entre les 51-75 millors del món en recerca en ciència i tecnologia dels aliments, sent la primera de les universitats catalanes i la quarta de l'Estat en aquest àmbit.